Translate

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

چاپ عکس احمدی نژاد بر روی اسکناسهای اسراییلی!

وزیر خزانه داری اسراییل اعلام کرد با توجه به نزدیکی اتمام دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد در ایران ، دولت اسراییل به پاس خدمات بی شمار این خادم پنهان اسراییل ، اقدام به چاپ اسکناسهایی با تصاویر احمدی نژاد خواهد کرد! او در ادامه سخنان خود به بخشی از این خدمات اشاره کرد.
به گفته وزیر خزانه داری اسراییل ، احمدی نژاد در طول 8 سال ریاست جمهوری خود با به زبان آوردن سخنان افراطی و به ظاهر تند و آتشین علیه دولت و ملت اسراییل توانست مبلغ کمک های مالی آمریکا به این کشور را به میلیاردها دلار افزایش دهد و دولت اسراییل نیز توانست با توسل به این سخنان و با بهانه در خطر بودن تمامیت ارضی خود ، پیشرفته ترین سلاحهای آمریکایی را ؛ که این کشور تا کنون در اختیار سایر متحدان خود قرار نداده است ؛ دریافت نماید.
در ضمن رفتارها و حمایت های دولت احمدی نژاد از گروههای تروریست منطقه سبب شد که اسراییل از اولویت دشمنی اعراب خارج شده و ایران در این اولویت قرار بگیرد و این موضوع ؛ به دولت اسراییل کمک کرد تا در سکوت اعراب ، زمین های بیشتری را در سرزمین های اشغالی برای شهرک سازی مورد استفاده قرار دهد. 







۸ نظر:

  1. درود میشه به من میل بزنید ممنون
    شیلا
    kooka33@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. ما که گفته بودیم این جاسوس اسرائیل.

    پاسخحذف
  3. سلام
    واقعا شما ایرانی هستید؟ ایران رو دوست دارید؟
    خود شما که این چرندیات رو مینویسید و منتشر میکنید عامل اسراییل هسید و خبر ندارید.(یا دارید و کسانی که مطالبتون رو میخونند خبر ندارند.)
    ههمه دنیا میدونند که انگلیس، آمریکا و اسراییل هرسه مشترک المنافع هستند و از نظر مالی و اقتصادی و سیاسی و... مثل یک کشور میمونند. پس این مزخرفات چیه که میگید کمکهای مالی آمریکا به اسراییل افزایش یافته و اون هم بخاطر سخنان احمدی نژاد بوده؟
    باشه! قبوله! شما به هر دلیلی از اسلام و مسلمین متنفر شدید(البته دلیلش چیزی جز دیدن برنامه های ماهواره نیست) اما عقل خودتون رو که قبول دارید. یه کمی مطالعه کنید و عقل خودتون رو به کار بندازید تا بفهمید همه چیزهایی که به خوردتون میدن دروغه!

    پاسخحذف
  4. یادم رفت بگم: به نظر شما این عکسها رو یه بچه دبستانی هم میتونه درست کنه؟
    اگه این اخبار کذب رو باور میکنید و این عکسهای مضحک و خنده دار رو واقعی تصور میکنید واقعا احمقید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احمق تو هستی که فکر کردی قصد نویسنده واقعی جا زدن این عکس ها بوده ! کس مغز !!

      حذف
  5. شرمسارم از این بنی آدم که چقدر ساده فریب شیطان را میخورد , جهل را بر عقل میگذارد , اسیر نفس خود میشود و خود را بر حق میداند.
    افراط و تحجر از طرفی , و تفریط و فسق و بی اخلاقی از طرف دیگر دو بازوی آن ملعون رانده شده از درگه حق شده اید.
    گویا آمدنش نزدیک است که در این زمانه پرچمی جز به تاریکی بر افراشته نیست .
    خدایا برسان ظهور مبارک ولی و امام عدل و انسانیت حضرت مهدی (ع)(عج). تا این و آن , باطل بودنشان آشکار شود.
    و حق آشکار شود. ( وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴾

    پاسخحذف