Translate

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

هاشمی می آید! بالاخره خامنه ای جام زهر را سر کشید!



بازی انتخاباتی که جمهوری اسلامی با کمک تمامی گروههای به ظاهر مخالف و اصلاح طلب به راه انداخته بود تا مردم را به سمت صندوق های رای بکشاند نتیجه داد و امروز با اعلام آمدن هاشمی از طرف خاتمی که با شادی زائدالوصف ایشان نیز همراه بود تکمیل شد!
بعد از انتخابات سال 88 که با تقلب گسترده و به دنبال آن سرکوب مردم خشمگین همراه شد ، نظام اسلامی بطور کامل مشروعیت خود را چه در داخل و چه در خارج از دست داد.هر چند در ابتدا خامنه ای و تیم احمدی نژاد اهمیتی برای مشروعیت قائل نبودند اما کم کم متوجه شدند این موضوع بر روابط خارجی جمهوری اسلامی تاثیر بسیار منفی گذاشته و حاکمیت را از درون و بیرون به چالش کشانده است.
بازی یک سال گذشته رفسنجانی که در قالب پدری دلسوز و مدعی آزادی و دموکراسی شروع و با حملات پی در پی طرفداران ولایت همراه شد ، برای بهبود چهره سیاسی هاشمی در داخل کشور و در بین سران خارجی موثر واقع شد ، بطوریکه کشورهای اروپایی در مقایسه با احمدی نژاد ، رفسنجانی را فرشته نجات می پندارند و در داخل نیز مخالفان نظام علی رغم تخریب رفسنجانی در سالهای 76 و 80 اینک به او بعنوان یک منجی می نگرند!
هر چند خامنه ای در طی سالیان گذشته بسیار کوشید تا این روباه پیر را کاملا به حاشیه رانده و او را نه تنها از صحنه سیاسی که از صحنه روزگار نیز حذف کند ، اما سخت جانی رفسنجانی به هر حال نتیجه داد و با چراغ سبز رهبر خود را کاندید ریاست جمهوری نمود!
این همان جام زهری است که در مقاله قبلی خود به آن اشاره کردم و خامنه ای بالاجبار آن را سرکشید و نتیجه آن در درازمدت حذف کامل خامنه ای از ولایت مطلقه فقیه خواهد بود!

۱ نظر:

  1. خواب را می شود بیدار کرد؛ خواب زده را چطور؟!!!

    پاسخحذف