Translate

۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

دعوت دست اندرکاران هالیوود از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای همکاری!


پس از برگزاری مناظره ها و سخنرانی های مختلف توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ، دست اندرکاران هالیوود با شعف بسیار اعلام کردند ، توانسته اند استعدادهای نابی را در جمهوری اسلامی شناسایی کنند و در صورت رسیدن به توافق ، از این استعدادها در آینده در هالیوود بهره خواهند جست!

مدیر یکی از استودیو های بزرگ فیلم سازی در هالیوود ؛ که نخواست نامش فاش شود ؛ اعلام کرد ، با دیدن سخنرانی ها و وعده های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است و می خواهد در آینده از این استعدادها که توان بالقوه ای در خلق آثار ارزشمند تخیلی دارند در سینمای آمریکا بهره بجوید!

او اشاره کرد هر چند نسبت به قبول پیشنهاد خود از طرف نامزدهای حکومت اسلامی تردید دارد اما بصورت کاملا جدی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی در جواب خبرنگاری که پرسید چه چیز در این افراد دیده اید که شما را چنین تحت تاثیر قرار داده است گفت:" ما سالانه میلیون ها دلار صرف نوشتن فیلم نامه و همچنین دستمزد سوپراستارهای سینما می کنیم اما علی رغم این موضوع ، توانایی القاء شور و هیجان به مخاطبان خود آنچنان که مایل هستیم را نداریم! حال آنکه این نامزدهای ریاست جمهوری ؛ به همراه دستیاران خود ؛ با تهیه متن سخنرانی های پر هیجان دروغین و القاء حس تغییر در مخاطبان خود ، با کمترین هزینه به اهداف خود می رسند! ما این استعدادها را لازم داریم!"

او در ادامه از سعید جلیلی بعنوان سوپر استار فیلم های اکشن و از حسن روحانی بعنوان سوپر استار فیلم های علمی تخیلی و از محمد باقر قالیباف بعنوان سوپر استار فیلم های وسترن و از محمد غرضی بعنوان سوپر استار فیلم های کمدی و از محسن رضایی بعنوان سوپر استار فیلم های درام و از علی اکبر ولایتی بعنوان جانشین هریسون فورد در مجموعه فیلم های ایندیانا جونز یاد کرد!

او گفت نامزدها کاملا حق انتخاب دارند! یا می توانند برای رهبر جمهوری اسلامی در یک صحنه محدود بازی کنند و یا برای ما در یک صحنه نامحدود! او از توضیح بیشتر در این مورد خودداری کرد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر