Translate

۱۳۹۲ خرداد ۲۶, یکشنبه

خامنه ای باز توانست دنیا و مردم ایران را بفریبد!


به تمامی رای دهندگان ایرانی احترام می گذارم و در مقابل تمام کسانی که با هوشیاری آنرا تحریم کرده اند سر تعظیم فرود می آورم.
رای دهندگان به امید آزادی و به امید آینده بهتر بر سر صندوق های  رای حاضر شدند و از تنها راه دموکراتیک و مصالحه جویانه ممکن ، پیام خود را به حاکمیت رساندند.
رای به روحانی در واقع رای به او نبود بلکه رای به مخالفت با سیاست های خامنه ای و سپاه بود.
متاسفانه از آنجا که حاکمیت بطور کامل از نقاط ضعف و قوت مردم ایران آگاه است ، با راه اندازی این بازی ، که بازی گردانان واقعی آن هاشمی و خاتمی بودند ، مردم را به شور و هیجان کاذب انداختند و آنها را با حیله ای بسیار کثیف بر سر صندوق های رای کشاندند و بقای ولایت فقیه را برای سالهای مدیدی تضمین کردند.
پیام تبریک روسای جمهور سایر کشور ها به مردم و روحانی در حالی فرستاده شد که تا قبل از انتخابات آنرا غیر دموکراتیک و فاقد آزادی می دانستند و این نشان از موفقیت رژیم در دستیابی به آن چیزی است که از اول طراحی کرده بود!
آمریکا و اروپا تنها به منافع اقتصادی خود می اندیشند و کوچکترین ارزش و اهمیتی به مردم و مشکلات آنها قائل نیستند و تعامل با رژیم اسلامی برای بهره کشی از مردم ایران را بهتر از دشمنی می دانند.
پیام تبریک خامنه ای و روسای هر سه قوه و اعلام حمایت کامل سپاه از روحانی خود به اندازه کافی گویاست و نیازی به توضیح ندارد.
از خوشحالی مردم عزیزم که به امید آزادی و زندگی بهتر در خیابانها هستند شادم ، اما متاسفم که باز جمهوری اسلامی هم دنیا و هم مردم صلح طلب ما را فریفت و آینده نشان خواهد داد که این حکومت غیر قابل اصلاح است.

عاقبت نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است!

۱ نظر: