Translate

۱۳۹۲ خرداد ۲۵, شنبه

اظهارات مقامات مختلف حكومت اسلامي پس از اعلام نتايج انتخابات (طنز)



سيد علي خامنه اي: آورين ، آورين!
هاشمي رفسنجاني: خدا رو شكر تا انقلاب هست ما هستيم!
سيد محمد خاتمي: اصلاحات زنده است پس انقلاب و ولايت فقيه زنده است!
حسن روحاني: واقعا متشكرم! حتي خودم هم نمي توانم باور كنم با چند تا دروغ مي توانستم اين قدر راي بياورم!
محسن رضايي: انشاء الله انتخابات بعدي!
علي اكبر ولايتي: من از تهران خسته شدم مي خوام برگردم ولايت!
سعيد جليلي: اشتون غلط كردم! همه پيشنهادات تو رو قبول مي كنم من و تنها نذار!
محمد غرضي: هدف من فقط خنداندن مردم بود و بس!
محمد باقر قاليباف: دوباره بايد برگردم آشغالها رو جمع كنم!
احمد خاتمي: شركت مردم در انتخابات تودهني به مخالفان ولايت فقيه بود!
احمد جنتي: با كمك گردن كلفت ها توانستيم انتخابات با شكوهي برگزاري كنيم!
حداد عادل: به موقع كنار كشيدم حداقل مثل بقيه آبروم نرفت!
محمود احمدي ن‍ژاد: انتخابات به من هيچ ربطي نداره ، هر كس هر غلطي كه مي خواد بكنه!
رحيم مشايي: زنده باد پاييز!
مجتبي خامنه اي: تغيير اسامي مهم نيست!
يوكيو آمانو: بيچاره شديم! حالا بايد با يك شارلاتان جديد مذاكره كنيم!
اوباما: چند تا از گزينه ها رفتند زير ميز!
بشار اسد: خدا رو شكر خيال رهبر انقلاب راحت شد! حالا بيشتر به من توجه مي كنه!
سيد حسن نصرالله: تا انقلاب هست و تا امام خامنه اي هست و تا دلار هست ما هم هستيم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر