Translate

۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

ایمان واقعی چیست؟!




ایمان واقعی چیزی نیست که از بیرون من به زور و تزویر و فریب در من ایجاد شود! ایمان واقعی آتشی است که از درون من شعله می گیرد و دنیا را روشن می کند! ایمان واقعی  را در جایی نمی فروشند و هیچ کس مسئول فروش و عرضه آن نیست! ایمان واقعی را نمی توان تحت تسلط در آورد و یا تحمیل کرد! ایمان واقعی عشق است و عشق را می توان تنها بخشید!
خدای من مسیح ، مظهر عشق و ایمان است. گناهان من را به دوش کشید و بر صلیب برد ، عشق را با فدا کردن جانش بر من ارزانی کرد و رابطه رو به خاموشی من و پدر مقدسم را گرمایی دوباره بخشید. من به او ایمان دارم. او فرزند راستین خداست. خدایی که ما را دوست دارد:
" خدا بقدری مردم جهان را دوست دارد که یگانه فرزند خود را فرستاد تا هر که به او ایمان آورد ، هلاک نشود بلکه زندگی جاوید بیابد"
" ببینید خدا چقدر ما را دوست داشت که با وجود اینکه گناهکار بودیم مسیح را فرستاد تا در راه ما فدا شود"
" ای پدر
نام مقدس تو گرامی باد
ملکوت تو برقرار گردد
نان مورد نیاز ما را
روز به روز به ما ارزانی فرما
گناهان ما را ببخش
چنانکه ما نیز آنانی که به ما خطا کرده اند می بخشیم
ما را از وسوسه های شیطان دور نگهدار"
آمین 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر