Translate

۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

هدف خامنه ایی و رژیم در رفع احتمالی فیلترینگ فیس بوک چیست؟!


شنیدن این خبر که خامنه ایی به شبکه اجتماعی فیس بوک پیوست ، شاید برای بسیاری خبر عجیبی باشد ، اما در واقع این موضوع نه تنها عجیب نیست که کاملا حساب شده و صرفا جهت گرفتن ژست به روز بودن او برای مخالفین و جوانان و حتی مقامات کشورهای خارجی است.
داشتن سایتهای اختصاصی و انواع وبلاگها از طرف حاکمان ایرانی که خود هیچ گونه وقتی را صرف نظارت و یا نوشتن مطالب در آنها نمی کنند صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

خامنه ایی اگر تنها روزی سی دقیقه از وقت خود را صرف گشت و گذار در اینترنت و فضای مجازی و شنیدن و دیدن نظرات مردم می کرد قطعا کشور ما امروز در چنین فضای فاسد و دیکتاتوری تنفس نمی کرد.

استفاده از فیس بوک و اینترنت صرفا جهت انتشار افکار و عقاید مسموم این افراد می باشد که قطعا خریدارانی هم خواهد داشت و در کمترین زمان ممکن تعداد بازدید کنندگان و کسانیکه مطالب ایشان را می پسندند و یا به اشتراک می گذارند به اندازه ایی خواهد شد که از تصور ما خارج است! چون قطعا صفحه فیس بوک و مطالب درج شده توسط آن مقام الهی (البته از طرف نوکرانش) به حدی جذاب و شنیدنی خواهد بود!! که به دستور مقامات امنیتی و نظامی و انتظامی تمامی پرسنل و آحاد نوکران تحت امر ولی فقیه ، موظف به عضویت در فیس بوک و به اشتراک گذاشتن و پسندیدن مطالب ایشان خواهند بود!! تا به هر نحوه ممکن آمار بازدیدها و استفاده کنندگان از مطالب پوسیده ایشان به حدی گردد که یک رکورد در تاریخ فیس بوک محسوب شود!(نماز جمعه هایی که ایشان امامت آن را بر عهده دارند شاهد عینی این مدعاست . از تمامی شهرکها و شهرهای اطراف تهران از همه سازمانها و نهادهای دولتی عده زیادی موظف به شرکت در این نماز جمعه ها می شوند بطوریکه اتوبوسها و سرویس های خاصی برای انتقال این افراد در نظر گرفته و در ابتدا و انتهای مراسم نیز از آنها سرشماری به عمل می آید و در نهایت هم امتیازات خاصی برای افراد جهت تشویق آنها به شرکت در مراسم مشابه نظر گرفته می شود!!)

بهتر است که منتظر ماند و این پیش بینی را با چشم خود دید. دیکتاتوری که دژخیمان تحت امر او جوانان بی پناه و بی دفاع را صرفا به خاطر انتشار دیدگاههای خود ، دستگیر ، شکنجه ، زندانی و حتی اعدام می کنند با چه انگیزه و هدفی جز این می تواند وارد فضای فیس بوک و نظایر آن شود.

امیدوارم رهبر عزیز! آن میزان وقت و همت و غیرت داشته باشد که تعداد ناسزاهایی را که هر روز در بازخورد مطالبش درج خواهد شد مطالعه و بررسی نماید!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر