Translate

۱۳۹۱ آذر ۲۵, شنبه

سانسور و فیلتر و پارازیت ، جنگ رژیم فاسد آخوندی با گردش آزاد اطلاعات


وقتی که ماهواره هاتبرد تصمیم گرفت از پخش کانالهای فاسد جمهوری اسلامی خودداری کند ، جمهوری اسلامی ، این موضوع را مخالف آزادی دانست که غرب مدعی آن است و در اظهارات متعدد اعلام نمود که غربی ها از نفوذ ایران و کلام انقلاب در بین سایر کشورها واهمه دارند!!
در حالیکه که مقامات ایرانی بصورت کاملا عیان و علنی بارها و بارها مخالفت خود را با پخش شبکه های ماهواره فارسی زبان ؛ چه آنها که صرفا هدف سرگرم کردن بینندگان خود را دارند و چه رسانه های خبری و یا سیاسی ؛ اعلام کرده و بر لزوم مبارزه با این شبکه ها به هر طریق ممکن سخن گفته و می گویند.
این مبارزه از حمله به حریم خصوصی افراد گرفته تا پخش انواع پارازیت هایسیت که خود مقامات هم نسبت به مضر بودن آنها معترف اند.
سید علی خامنه ایی و نوکرانش تنها می خواهند خود متکلم بوده و دیگران همچون بردگان و بعضا گوسفندان شنونده گفته ها و عقاید پوچ آنها باشند. این طرز تفکر در عقاید ملایان قدمتی به وسعت  خود ملایان دارد.
سواد و فهم بزرگترین دشمنی است که می تواند حکومت آخوندی و اساسا جامعه متحجر آخوندی را نابود کند! به این دلیل است که این قشر عقب مانده و واپسگرا ، حیات ننگین خود را تنها در عقب مانده نگهداشتن خلایق می داند و در طول تاریخ خود به عینه دیده که افراد پس از رسیدن به درجه ایی از فهم و دانش ، دیگر دنباله رو مباحث بی اساس و خرافی آنها نبوده و نیستند.
دشمنی این قوم با رضا شاه نه بخاطر دیکتاتوری او بود و نه به این خاطر که او شاه شده بود و می خواست کشف حجاب کند! (چون خود این ملایان بودند که با تبلیغات و مخالفت های فراوان ، مانع از اجرای جمهوریت مورد درخواست رضا شاه شدند) دشمنی این قوم با رضا شاه تنها به این دلیل بود که او نسبت به ایجاد و احداث مدارس و دانشگاههای مدرن اقدام و دانش آموزان ممتاز را جهت کسب علم ودانش به اروپا اعزام می کرد و این همان چیزی بود که آخوندها می دانستند که اگر عمومیت یابد می تواند برای همیشه آنها را از سطح جامعه پاک کرده و از قدرتی که دارند به زیر کشد! یقین بدانید که اگر رضا شاه اداره مدارس و دادگاهها را به آخوند ها می سپرد نه تنها با او مخالفت نمی کردند که حتی خود با صدور انواع و اقسام فتاوی نه تنها حجاب را حرام اعلام می کردند بلکه چه بسا ازدواج مادر با پسر را نیز حلال اعلام می نمودند!
جمهوری اسلامی که برخواسته از همین تئوری عقب نگهداشتن مردم از علم و دانش و فهم است ، تمامی تلاش و همت خود را صرف مبارزه با جریان سالم اطلاعات کرده و سالانه میلیونها دلار صرف خرید تجهیزات و لوازمی می کند که با استفاده از آنها اقدام به فیلتر وبلاگها ، صفحات فیس بوک ، پایین آوردن سرعت اینترنت ، پخش انواع پارازیت بر روی شبکه های ماهواره و ... نماید.
رژیم فاسد آخوندی به درستی دریافته است که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و بطور کلی جریان آزاد اطلاعات چطور می تواند پایه های سست و لرزان این حکومت را متزلزل تر کند.این تجربه ایی بود که در جریان انتخابات 88 توانست ماهیت پلید این رژیم و خوی ددمنشانه او را به جهانیان نشان دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر