Translate

۱۳۹۱ آذر ۲۶, یکشنبه

کلامی از کتاب مقدس


"من به میل خود کاری انجام نمی دهم ، بلکه کارهایی را که از پدر خود می بینم ، بعمل می آورم. زیرا پدرم خدا مرا دوست دارد و هر چه می کند ، به من می گوید. من معجزه های خیلی بزرگتر از شفای این مرد انجام خواهم داد. حتی مرده ها را نیز زنده خواهم ساخت همانگونه که خدا این کار را می کند. پدرم خدا داوری گناهان تمام مردم را به من واگذار کرده است. تا همه به من احترام بگذارند همانطور که به خدا احترام می گذارند. اگر به من که فرزند خدا هستم احترام نگذارید ، در واقع به خدا که پدر من است احترام نگذاشته اید، زیرا اوست که مرا نزد شما فرستاده است.
باز تکرار می کنم: هر که به پیغام من گوش دهد و به خدا که مرا فرستاده است ایمان بیاورد ، زندگی جاوید دارد و هرگز بخاطر گناهانش باز خواست نخواهد شد ، بلکه همان لحظه از نابودی نجات پیدا کرده ، به زندگی جاوید خواهد پیوست. مطمئن باشید زمانی فراخواهد رسید و در واقع الان فرارسیده است که صدای من به گوش مرده ها خواهد رسید و هر که به آن گوش دهد ، زنده خواهد شد. چون همانطور که پدرم خدا سرچشمه زندگی است ، به من نیز که فرزند او هستم همین مقام را داده است. او به من اختیار داده است تا گناهان مردم را داوری کنم چون من پسر انسان نیز هستم. از این گفته من تعجب نکنید ، چون وقت آن رسیده است که تمام مرده ها در قبر صدای مرا بشنوند و از قبر بیرون بیایند ، تا کسانی که خوبی کرده اند ، به زندگی جاوید برسند و کسانی که بدی کرده اند ، محکوم گردند.
و اما من پیش از آنکه کسی را محاکمه نمایم ، نخست با پدرم مشورت می کنم. هر چه خدا به من دستور دهد ،همان را انجام می دهم ، از این جهت محاکماتی که من می کنم کاملا عادلانه است ، زیرا مطابق میل و ارداده خدایی است که مرا فرستاده ، نه مطابق میل خودم.
نظر و تایید شما برای من هیچ ارزشی ندارد ، زیرا شما را خوب می شناسم که در دلتان نسبت به خدا ذره ایی محبت ندارد. من از جانب خدا آمده ام و شما مرا رد می کنید ، ولی حاضرید کسانی را قبول کنید که از طرف خدا فرستاده نشده اند بلکه نماینده خود شما و از جنس خودتان می باشند! می دانید چرا نمی توانید به من ایمان بیاورید؟ چون می خواهید مردم به شما احترام بگذارند و به احترامی که از خدا می آید ، توجهی ندارید."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر