Translate

۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

پیش بینی آینده رژیم آخوندی درسال 2013


سال آینده برای جمهوری اسلامی و جهان ، سالی بسیار مهم و حیاتی است. تصمیمات اساسی که دول غربی و در راس آنها آمریکا در برابر ایران اتخاذ خواهند کرد می تواند بر سرنوشت دنیا و بویژه مردم ایران اثرات عمیقی بر جای بگذارد.
تکلیف پرونده اتمی ایران که به یک پرونده فرسایشی برای جهان مبدل گشته ، قطعا در سال آینده ، مهر اتمام خواهد خورد. دولت احمدی نژاد با اشراف کامل به این موضوع درصدد خرید وقت و کشاندن این موضوع تا انتخابات آینده ریاست جمهوری است. این تلاش کاملا هوشمندانه است. تیم احمدی نژاد با اتخاذ تصمیمات کاملا غلط  و ماجراجویانه و با تایید و پشتیبانی کامل خامنه ایی بر خلاف مصالح ملی ، در هشت سال گذشته ؛ حال سعی دارد تصمیم گیری نهایی به ادامه و یا عقب نشینی از آن را بر دوش دولت بعدی بگذارد تا در صورت ادامه سیاست فعلی و رخداد جنگ و تحریم های گسترده تر و نابود کننده برای کشور ، خود را مبرا از نتایج آن بداند و چنین عنوان کند که دولت او پس از گرفتن امتیازات مورد نظر عقب نشینی می کرد و مقاومت تنها برای گرفتن امتیاز بود! و اما در صورت توافق و عقب نشینی احتمالی دولت آینده ، آنرا نشانه انفعال و ضعف و بی کفایتی و ناتوانی آن دولت بداند!
خامنه ایی که پایان دولت احمدی نژاد را روزشماری می کند ، اینک خود را در مواجهه با سه جبهه مختلف می بیند: جبهه اول دوستان و متحدان سابق او هستند که اینک به سبب حمایت بی قید و شرط او از احمدی نژاد به مخالفان او و دیکتاتوری او مبدل شده اند که در راس آنها هاشمی رفسنجانی است! جبهه دوم احمدی نژاد  و اصول گرایانی هستند که دیگر به او اطمینان ندارند و می دانند هر زمان مصالح او ایجاب کند آنها را خواهد فروخت بنابر این دیگر حاضر به اطلاعت بی چون و چرا از او نیستند و هر لحظه او را با افشاء آنچه در پشت پرده جریان دارد تهدید می کنند! جبهه سوم دول غربی و آمریکاست که در انتظار به بن بست رسیدن مذاکرات اتمی هستند تا تکلیف حکومت او که تبدیل به یک غده سرطانی به معنای واقعی در منطقه و جهان شده است را برای همیشه روشن کنند!!
خامنه ایی خود بخوبی می داند که شکست و به زیر کشیدن او از قدرت امری اجتناب ناپذیر است و او تنها می تواند هزینه این موضوع را با اتخاذ یک تصمیم درست و آینده نگری پایین آورده و اثرات مخرب این شکست را برای کشور به حداقل برساند و با یک عقب نشینی واقعی فضای کشور را از فضای امنیتی و جنگی کنونی به یک فضای باز سیاسی و آزاد تبدیل کند!
با بررسی رفتارهای گذشته خامنه ایی انتظار می رود او بدترین راه ممکن را انتخاب کند ، یعنی بستن کامل و بیش از پیش فضای سیاسی و اجرای یک حکومت نظامی تمام عیار برای مخالفین و مردم و کشاندن کشور به جنگی ویران کننده با آمریکا و بوجود آوردن شرایطی مشابه افغانستان و عراق برای ایران است.
تنها معجزه ایی که می تواند در این بین اتفاق بیفتد جام زهری است که توسط نزدیکترین و مورد اعتمادترین افراد به او ، به زور به او خورانده شود.
باید منتظر ماند و دید!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر