Translate

۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

خامنه ايي و توهم توطئه




جريانات بعد از انتخابات سال 88 آشکار نمود که خامنه ايي ؛ بر خلاف چهره ايي که سالها از خود در ذهن مردم بعنوان فردي قوي ايجاد نموده بود ؛ همانند ساير ديکتاتورها فردي ترسو و ضعيف النفس بوده و در شرايط خاص توانايي تصميم گيري هاي مهم و حساس در عبور از بحران را ندارد. بيماري توهم توطئه که تمام ديکتاتورها به نوعي دچار آن هستند در اين فرد بحدي قوي و تاثيرگذار است که در دستگيري و محاکمه و زنداني و شکنجه نمودن حتي نزديکترين دوستان خود نيز ترديدي بخود راه نداده و از شنيدن هر گونه توصيه و تذکري نيز واهمه دارد. شدت اين توهم به حدي است که او واقعا خود را ولي مطلق فقيه و رهبر کل مسلمين دنيا مي پندارد و سخنان و روش هاي خود را سخنان و خواست خدا تلقي مي کند.
قرباني کردن سعيد امامي و خانواده او براي تبرئه خود از اتهام آمر قتل هاي زنجيره ايي و پس از آن دستور به دستگيري تمامي افراد همفکر خود که سالها در کنار او ، در به بند کشيدن ذهني و جسمي مردم نقش اساسي داشتند صرفا به دليل اعتراض به تقلب در انتخابات در آشکار سازي بيماري مهيب اين ديکتاتور نقش اساسي داشت.
عبور از تمامي خطوط قرمز اخلاقيات و سياست ها براي خامنه ايي و ديوانگاني که او را احاطه کرده اند براي حفظ تصويري خيالي از خود در اذهان مقلدانشان  ديگر به يک روند کلي و روزمره تبديل شده است.
فشار به رفسنجاني از طريق ايجاد آزار و اذيت براي خانواده او جهت انصراف از رياست مجلس خبرگان نه تنها کافي نبود که در حال حاضر با دستگيري و محاکمه فرزندان او و پيگيري معاملات کثيف و پشت پرده سياسي براي خارج کردن کامل اين چهره شناخته شده حکومت اسلامي که سالها در پيش برد اهداف حکومت و نقض حقوق اساسي مردم نقش عمده را بازي مي کرده به شدت و حدت تمام در حال پيگيري است. قطعا قصد خامنه ايي کنار گذاشتن کامل او از تمامي سمت هايي است که بر عهده دارد. عقب نشيني مدام رفسنجاني که به زعم عده ايي ناشي از سياست هاي منطقي اوست نشان از فساد گسترده ايي دارد که اين سياست مدار کهنه کار در آن اسير است و براي جلوگيري از همه گيري اين پرونده ها تن به هر خفتي مي دهد! چيزي که رفسنجاني از آن غافل مانده اين است که خامنه ايي پس از حذف کامل او از صحنه سياست در پي حذف فيزيکي او نيز خواهد بود و اين قصه شب دراز دارد....!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر