Translate

۱۳۹۲ تیر ۲۴, دوشنبه

ما اقتصاد هفدهم دنیا بودیم و خودمان خبر نداشتیم!


بعضی وقتها ، حرفهای بعضی ها را که می شنویم یا باید در سلامت عقل سخنران شک کنیم و یا در سلامت روانی خودمان که با دستهای خود ، کسانی را به حاکمیت کشور گمارده ایم که امروز ما را چیزی فرض می کنند که خودشان هستند!
محمد رضا رحیمی ، معاون اول احمدی نژاد ، که همانند همه مقامات جمهوری اسلامی پرونده قطوری در تخلفات مالی دارد ، امروز طی سخنانی اظهار کرده است که دولت احمدي نژاد به اندازه کل دولت هاي قبل و بعد کار کرده است و می گوید:" هر کس که بياید و آماری بیاورد که دولت هاي قبل يک قدم جلوتر از دولت فعلي بوده اند من به او جايزه خواهم داد.من فقط و فقط به خاطر احمدي نژاد و خدمات وي در کنار او ايستاده ام."
جالبتر این که در پایان هذیان های متداول ارائه شده ، ایشان منتی هم بر سر ما گذاشته اند که فقط و فقط بخاطر احمدی نژاد در کنار او بوده اند و اگر مثلا احمدی نژاد نبود و ما مردم با گریه و التماس استغاثه از ایشان می خواستیم زمام امور ما را به دست بگیرند قطعا ایشان قبول نمی کردند!
در بخش دیگری از گوهر افشانی های ایشان به مطلب جالب دیگری بر می خوریم که می فرمایند ، اقتصاد ایران هفدهمین اقتصاد دنیاست!
به نظر دولت قدرتمند احمدی نژاد ؛ که خامنه ای هم چند روز پیش به تعریف و تمجید از آن پرداخت ؛ عادت به وارونه دیدن دنیا دارد! احتمالا آمار سازی ها و دروغگویی ها چنان در مخیله این جماعت نادان رسوخ کرده که خودشان هم کم کم دروغ های خودشان را باور می کنند و یا اینکه آمار را از ته آن مطالعه می کنند.

اگر اقتصاد جمهوری اسلامی اقتصاد هفدهم دنیاست و حال و روز ما این است که باید دعا کنیم اقتصاد اول دنیا نشویم وگرنه به نان شب هم محتاج خواهیم شد و به همین دلیل باید از اقتصادانان برجسته نظام جمهوری اسلامی بخواهیم ما را به همان رتبه اقتصادی قبل از انقلاب برسانند و اصلا سعی نکنند وضعیت ما را بهتر از چیزی که بودیم بکنند!

۲ نظر:

  1. لینک قیمت منو رستوران برج میلاد : http://seirnews.com/fa/news/15725
    قیمت ششلیک در این رستوران برابر خون ان دو جوان زورگیر هست که به خاطر ٧٠ هزار تومان اعدام شدند یعنی ششلیک ٧٠ هزار تومان

    پاسخحذف
  2. ببین دوستان، من از نگاه یک وبلاگ‌نویس و منقد میگویم و نه یک اقتصاددان:

    ایران با یان جمعیت و این ذخایر نفت و گاز استخراجی و همین اندک صنایع و تولید کشاورزی و کلا فعالیت حداقلی کسب و معاش مقام هفدهم طبیعیست برایش. منظورم متوجه شدید یعنی کشور بزرگی با حداقلش تنفس اقتصادی چنین مقامی دارد و بهتر بگویم رده چه مقام چیزی دست یافتنی است ولی ایران هنوز مقامی در خوری کسب نکرده و اگر ایران کمی از حداقلی در بیاید میبایست جزو ده کشور اول دنیا بشود. کافیست مثل عربستان سعودی بخش قابل توجه از نفت و گازش را فراوری کند باقی پیشکش!

    mehray حدود 1 دقیقه پیش
    https://www.birangi.com/Link/140151
    نکته یادم رفت که سخن فوقم بمعنی تایید ادعاهای دولت احمدی نژاد نیست و این رده 17 الی 20 همیشه بوده وشاید از اواخر حکومت محمدرضا پهلوی! چیزی خاصی اتفاق نیافتاده. یعنی در جایگاه طبیعی تنفس حداقلی اقتصادی اش بوده و هر کشوری وضعیت مثل ایران داشت اینگونه بود. یعنی با این جمعیت و خدماتو تولید کشاورزی و نفت و گاز و خامفروشی اصلا مقامی نیست که بدان دست یافته باشد و ما وقتی میتوانیم بگوییم ایران مقامی اقتصادی درخوری کسب کرده از حداقل طبیعت اقتصادی‌اش فراتر رفته باشد و این بسیار بالاتر از رده 17 است و بلکه جزو ده کشور اول دنیا بایست باشد.

    پاسخحذف