Translate

۱۳۹۲ تیر ۲۰, پنجشنبه

نیروی انتظامی از خانواده ستار بهشتی درخواست دیه و غرامت کرد!

پس از انتشار خبر پایان بررسی علت مرگ ستار بهشتی توسط پزشکی قانونی و ارائه گزارش جدید در مورد علت مرگ این وبلاگ نویس جوان که در آن تاکید شده است که ضربات وارد شده بر بدن ستار بهشتی نمی توانسته است دلیل مرگ او باشد ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواستار دریافت دیه از خانواده ستار بهشتی شد.
متن کامل شکوائیه نیروی انتظامی به شرح زیر است:
به نام خدای عدالت باریتعالی خامنه ای
ای ملت غیور و همیشه در صحنه ایران ماههاست که خادمان شما در نیروی انتظامی مورد هجمه دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین بودند! ماههاست که هر کسی به خود اجازه داده است به ما بی حرمتی کند! اما ما در سایه حکومت ولایت فقیه ناامید نشدیم و با توسل به آستان سنگ پای قزوین برای احقاق حقوقمان جنگیدیم.
ماههاست که سربازان گمنام ، پرنام و کم نام ما در معرض انواع حملات ناجوانمردانه دشمن بودند و مدام از بوقهای استکبار شنیده می شد که ضربات مشت و لگد خادمان شکنجه گر ما سبب مرگ ستار بهشتی شده است حال آنکه هیچگاه ضرباتی که از سر دلسوزی و شفقت اسلامی بر پیگر شهروندان وارد می آید نمی تواند و نمی بایست سبب مرگ ولی نعمتان ما یعنی شما ملت غیور شود؟
مگر ضربات برادر عزیز ما سعید مرتضوی سبب مرگ زهرا کاظمی شد؟ مگر گلوله شلیک شده از تفنگ سرباز گمنام ما سبب مرگ ندا آقا سلطان شد؟ مگر صدور فرمان شکنجه در کهریزک سبب مرگ سایر عزیزان شد؟
نه در سرزمینی که اسلام حکم می راند ظلم نیست! سرزمینی که ولی فقیه دارد ظلم راه به جایی نمی برد! ما خادمان شما ملت غیور هستیم که از سر دلسوزی و مهر دست نوازش بر سر کسانی می کشیم که در تاسی از بیگانگان راه خود را از نظام و انقلاب کج می کنند و ما آنها را به راه خیر و نیکویی بر می گردانیم.
یکسال است که مظلومانه فریاد می زنیم و داد می خواهیم اما در هیاهوی دشمنان ، صدای ما به گوش کسی نمی رسد! اما در نظامی که اختیار آن در ید بیضای رهبر است ، ظلم ره به جایی نخواهد برد! امروز معجزه ولایت و عدالت رهبر را به چشم دیدیم و ارادت و ایمانمان بر حضرتش بیشتر شد که در راه او چه جان فشانی ها که نخواهیم کرد!
امروز ماه عدالت که چهره منور حضرت امام خمینی بر آن نقش بسته از پشت ماه تیره مظلوم نمایی دشمنان اسلام و انقلاب خارج شد و به روشنی خورشید می درخشد!
گزارش پزشکی قانونی که از پس ماهها کار کارشناسی و شب بیداری و دود چراغ خوردن حاصل شده تا حقی از مظلومی پایمال نشود ، بر حقانیت ما نیروهای جان برکف ولایت تاکید کرده است و در آن برخلاف ادعاهای معاندان اسلام و انقلاب ، ضربات از سر مهر ما را دلیل مرگ ستار بهشتی ندانسته و عامل مرگ را چیزی ماواء الطبیعی می داند که هنوز ناشناخته مانده است!چه بسا که او خود به عمد خود را به مرگ زده تا ما را بد نام کند!
اما ما به پشتوانه امام مان خامنه ای برای جلوگیری از تکرار چنین اتهام پراکنی علیه فرزندان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازان گمنام آن و برای زدن مشت محکم دیگری بر دهان یاوه سرایان و نوکران شرق و غرب ، از محضر ریاست قوه قضاییه حضرت آیت الله لاریجانی درخواست داریم که با گشودن پرونده جدید نسبت به احقاق حقوق پایمال شده فرزندان برومند نیروی انتظامی و شکنجه گران زحمت کش آن اقدام عاجل عنایت بفرمایند.
در طی شکنجه ستار بهشتی ، یاران انقلاب و سربازان خامنه ای بر اثر وارد کردن ضربات متعدد مشت و لگد بر پیگر متهم ، از ناحیه انگشتان و مچ دست و پا دچار آسیب های جدی شده اند که علی رغم گذشت نزدیک به یکسال و چندین مرحله اعزام به خارج از کشور جهت مداوا ، بهبودی حاصل نشده است. لذا برای جبران اندکی از هزینه های مصرف شده برای درمان این عزیزان خواستار دریافت دیه از خانواده ستار بهشتی هستیم تا معاندان بدانند که ما در زمان انجام وظیفه با چه دشواری ها و سختی های طاقت فرسایی دست در گریبان هستیم.
من الله توقیف

نیروی انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی واحد شکنجه گران گمنام جان بر کف

۱ نظر:

  1. درودبرشما.بنده.درزمان.1357.دوازده.سال.داشتم.شب.ناگهان.تلفن.زنگ.زد.وبابام.گوشی.رابرداشت.وبعدازچندثانیه.صلوات.میفرستاد.و.پای.برهنه.بسوی.پشت.بام.دوید.مادرم.باچهارتاخوار.وبرادردیکرهم.باسرعت.به.پشتبام.رفتیم.انشب.اسمان.صاف.بود.بابام.لکنت.زبان.گرفته.بود.بمااشاره.کرد.اسمان.راببینیم.ناگهان.روی.کره.ماه.تمثال.نبارک.اماممان.رادیدیم.که.لبخند.برلب.داشت.و.ازعمامه.مبارکش.طبق.طبق.نور.به.اسمان.تتق.میکشید.همسایه.ها.وما.دیوانه.وار.شعارالله.واکبر.میدادیم.بابام.را.کهبیهوش.شده.بود.به.بیمارستان.بردیم.وسکته.مغزی.ازعشق.امام.کرده.بود.مریضا.همه.شعارمیدادند.بالاخره.بابام.ازعشق.زیاد.مرد.وعمرش.را.بشماداد.وما.از.بیپولی.هرکداممان.یک.راهی.را.انتخاب.کردیم.من.مجبورشدم.هفته.ای.یکبار.دزدی.کنم.و.خواهرهایم.هم.پول.درمیارن.؟؟

    پاسخحذف