Translate

۱۳۹۲ تیر ۱۱, سه‌شنبه

چراغ سبز حکومت به جنایتکاران: کشتار و سرکوب از شما ، حفاظت و امنیت از ما


اعلام احکام جنایتکاران کهریزک توسط مقامات قضایی به حدی شوک آور بود که خوشبین ترین طرفداران حکومت اسلامی هم از شنیدن آن متعجب شدند.
کسانی که به کشتن حداقل 3 جوان برومند کشور و شکنجه و تجاوز به خیل بی شماری متهم هستند ، تنها به چند سال انفصال از قضاوت و یا خدمات دولتی محکوم شدند و متهم اصلی و شاخص این پرونده ، علاوه بر تبرئه از جنایت صورت گرفته ، تنها به پرداخت 200 هزارتومان جریمه محکوم شد.
سعید مرتضوی که یکی از بزرگترین سرکوبگران حکومت اسلامی است و دشمنی او با آزادی و دموکراسی بر کسی پوشیده نیست و هم اوست که علاوه بر تعطیلی تعداد زیادی روزنامه ، مبارزان بسیاری را در بند کرده و عامل قتل زهرا کاظمی است به حداقل مجازات در پرونده ای محکوم می شود که در چند سال گذشته ، در راس اخبار کشور بوده است.
حمایت رژیم از جنایتکاران خود سابقه طولانی دارد و تنها محدود به سعید مرتضوی نیست. قاتل ندا آقا سلطان ، تروریست سعید حجاریان ، عامل مرگ ستار بهشتی و بسیاری دیگر در آزادی و امنیت کامل بسر می برند.
حکومت اسلامی با صدور چنین حکمی ، به جنایتکاران خود چراغ سبز نشان می دهد که اگر برای حمایت از ما مرتکب هر جرم جنایتی شوید از امنیت قضایی برخوردار خواهید بود.
در روزها و ماههای آینده باید شاهد مرگ تعداد دیگری از زندانیان سیاسی و مخالفان در بند رژیم باشیم که با اطمینان طرفداران ولایت از مصونیت کامل ، اقدام به کشتار خواهند کرد.

حقوق بشر اسلامی و عدالت مد نظر لاریجانی ها همین است که می بینیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر