Translate

۱۳۹۲ آذر ۲۲, جمعه

نظر امام در مورد بمب هسته ای؛ خاطره ای از هاشمی رفسنجانی

اواخر جنگ که شدت حملات صدام بیشتر شده بود و با موشک شهرهای ما را مورد حمله قرار می داد و چند نقطه از جبهه ها را با بمب شیمیایی مورد حمله قرار داده بود، عکس هایی از حملات شیمیایی صدام به حلبچه را خدمت امام بردیم. امام در حالیکه هلو تناول می فرمودند به عکس ها هم نگاهی می انداختند.
گفتم امام اگر صدام دیوانه بخواهد شهرهای ما را مورد هجوم شیمیایی قرار دهد تکلیف چیست؟ امام در حالی که نصف هلو در دهان مبارکشان بود نگاهی به من انداختند و فرمودند: "جای ما که امن است؟!"
گفتم بله اما به هر حال جان میلیون ها نفر در خطر است! امام فرمود: "خب شما هم حمله شیمیایی کنید!"
گفتم: از نظر جهانی خوب نیست و ما را محکوم می کنند الان هم مورد فشار جهانی هستیم!
امام فرمود: "خب نظر شما چیست؟"
گفتم بهتر است روی انرژی هسته ای کار کنیم و سعی کنیم با ساختن بمب هسته ای صدام و غرب را تحت فشار قرار دهیم.
امام در حالیکه هسته هلو را از دهان مبارک خارج می کرد با تعجب نگاهی به آن انداخت و فرمود: "با هسته هلو هم می شود بمب ساخت؟!"
گفتم نه منظورم هسته چیز دیگری است.
امام هسته را با تمام قدرت به سمت آقای خامنه ای انداخت که در حال شوخی با نفر کناری بود. هسته به سر آقای خامنه ای خورد و ایشان بسیار دردش آمد و همه متاثر شدیم.
امام فرمود: "ولی هسته هلو هم خوب درد دارد می شود با آن بمب ساخت!"
گفتم بفرمایید تکلیف چیست؟ اگر صدام بخواهد به این جنایات خود ادامه دهد ما چیزی نداریم که از خود دفاع کنیم!

امام در حالیکه به سر باد کرده آقای خامنه ای نگاه می کرد فرمود: "چرا نداریم؟! همین آقای خامنه ای"

۳ نظر:

  1. اینو ببینید خیلی جالبه :

    http://www.youtube.com/channel/UCiU0_N8MOPqZkJBd0XpHd2Q?feature=watch

    پاسخحذف
  2. امام راحل بادی از مقعد مبارک خود خارج ساخت و گفت : بروید با این انرژی هسته ای بسازید

    پاسخحذف