Translate

۱۳۹۲ آذر ۲۱, پنجشنبه

سیاست صدا و سیما و جک نعیمه اشراقی و خاطره هاشمی در راستای دستور رهبر، مبنی بر افزایش جمعیت کشور!

پس از تغییر سیاست کشور مبنی بر افزایش زاد و ولد برای جلوگیری از انقراض نسل ایرانی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی در راستای فرمایشات گرانقدر مقام عظمای ولایت بر گسترش فرهنگ زاد و ولد با انتشار اطلاعیه ای نسبت به تبیین سیاست های این سازمان که به گفته خمینی بزرگ دانشگاه است پرداخت. در بخش هایی از این اطلاعیه چنین آمده است:
" ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران ، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سالهای گذشته با همکاری ایادی دست پرورده خود اقدام به تبلیغ شعارهای غربی جهت کاهش سربازان و آینده سازان نظام اسلامی نمودند که با هوشیاری و بصیرت همیشگی مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه ای این تلاش های مذبوحانه همچون سایر تلاش ها امروز افشاء شد! امروز جنگ ، جنگ لحاف و تشک و تختخواب است و میدان جهاد زیر لحاف.
در این راستا سازمان صدا و سیما جهت آموزش و تشویق هموطنان عزیز نسبت به پخش فیلم های مستهجن و پرونو گرافی در ساعات آخر شب اقدام خواهد نمود. لطفا همچون همیشه صحنه را از حضور خویش لبریز ساخته و با تماشای این برنامه های آموزشی نسبت به افزایش زاد و ولد اقدام فرمایید.
باشد که با این جهاد فرهنگی ، جایگاه عظیم شما در نزد پرودگار متعال محفوظ و اعلا گردد."
در همین راستا نعیمه اشراقی با انتشار یک لطیفه در مورد افزایش جمعیت که در بیت امام رایج بود جنجال دیگری آفرید.
اشراقی نوشت: " یک روز یک بسیجی میره پیش دکتر و می گه آقای دکتر چرا من بچه دار نمی شم؟ من نگرانم که نتونم به وظیفه شرعی و اسلامی خودم نسبت به فرمایشات حضرت آقا اقدام کنم.
دکترمی پرسه: چند وقته عروسی کردی؟ بسیجی می گه: دیروز!! دکتر می گه: عزیزم تو با یک زن ازدواج کردی نه با یک مایکروفر!
بازتاب این لطیفه در بین اصولگرایان بسیار وسیع بود به گونه ای که آنرا توهین به انقلاب و اسلام و آقا نامیدند.
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی به انتشار خاطره ای از ایشان پرداخت که در آن اعلام شده است که امام موافق زیاد شدن جمعیت نبود.

در این خاطره آمده است: " روزی در محضر امام بودیم که دیدیم یکی از پاسدارها یک بسته کنترل جمعیت در دست دارد. به امام گفتیم امام مگه شما نمی خواهید سربازان اسلام زیاد شود؟ فرمودند: چرا اکبر جان می خواهم؟ عرض کردم پس چرا اجازه می دهید پاسدارها از این آلات غربی استفاده کنند؟ فرمودند: اینها تولید داخل است و زیاد مطمئن نیست! عرض کردم: پس ما چطور باید جلوی افزایش جمعیت را بگیریم در عین حال سرباز هم داشته باشیم؟ امام کمی مکث کرد و فرمود: خب همین آقای خامنه ای!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر