Translate

۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

بی کفایتی حکومت هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد!

هر چند تحریم ها سبب شده است که مقامات حکومت اسلامی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و کمبود ها و نارسایی های کشور را به گونه ای به تحریم ها مرتبط کنند اما واقعیت امر این است که بسیاری از مشکلات مردم هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد.
بنده که تمام عمر خود را در نظام جمهوری اسلامی طی کرده ام ، تمامی سالهای بعد از انقلاب از جنگ و سازندگی و اصلاحات و دولت امام زمان را کاملا بخاطر دارم و با آن زندگی کرده ام.
در هیچ دوره ای مقامات حکومت اسلامی توانایی ایجاد آسایش و رفاه حداقلی برای مردم را نداشتند و نخواهند داشت.
از اول انقلاب همیشه زمستانها مشکل کمبود نفت و گاز و گرمایش داشتیم و تابستانها مشکل آب و برق و مشکل سرمایش!
دیگر تامین آب که به تحریم ها مربوط نیست و یا حداقل تا یک سال پیش که تحریم وجود نداشت! حتما می گویند در دوران خشکسالی هستیم! چطور است که اسراییل و کشورهای عربی با وجود کمترین میزان بارش مشکل تامین آب آشامیدنی مردم را ندارند اما کشور ما با منابع آب قابل قبول دچار خشکسالی است؟
در حالیکه کشاورزی ما در حال نابودی است ، کشورهای بیابانی منطقه و اسراییل صادر کننده میوه و محصولات کشاورزی هستند؟
هر رییس جمهوری که در این کشور به قدرت رسیده مدعی است که کلی سد ساخته است ، پس یا آمارها ساختگی است و یا سدها کارایی ندارند که در هر دو مورد مسئولین باید جوابگو باشند.
همه مشکلات به کنار ، اگر جمهوری اسلامی مدعی است فقط همین مشکل آب را بر طرف کند مابقی پیش کش مقامات. البته به شرطی که مردم را حواله به ملکوت الهی ندهند که بروید نماز باران بخوانید تا باران ببارد و مشکل حل شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر