Translate

۱۳۹۱ بهمن ۱۳, جمعه

جشن های انقلاب ، از جیب ملت به کام خامنه ایی!



جشن های به اصطلاح پیروزی انقلاب که همه ساله با هیاهوی صدا و سیما و ارگانهای تحت نظر حاکمیت و در بی تفاوتی عموم مردم آغاز می شود ، تنها حاصلی که دارد آه و افسوس و فغانی است که از نهاد مردم ایران بلند می کند و ملت در بند با دیدن تصاویر خاندان پهلوی و فیلم های آن دوره یا بخود نفرین می کند و یا درصدد محکوم کردن آنانی است که خمینی و عوامل او را بر ایران حاکم کردند!
خامنه ایی قطعا بهتر از هر کس دیگر از افکار عمومی مردم ایران آگاه است و می داند این جشن ها علی رغم تبلیغ صدا و سیما هیچ منشاء مردمی و خودجوشی ندارند! افرادی را که دوربین های صدا و سیما بصورت کاملا اتفاقی!! در سطح شهر شکار می کنند ؛ که در حال پخش شیرینی بین مردم هستند و از این که انقلاب ایران توانست مشت محکمی بر دهان آمریکا بزند خدا را شاکرند ؛  نه تنها مردم عادی نیستند ، بلکه عوامل بسیج ، فاحشه های مغزی و سایرینی هستند که در مقابل دریافت پول حاضرند چیزهای مهمتری را هم حراج کنند! البته این گفته به این معنای نیست که جمهوری اسلامی هیچ طرفداری ندارد. اصولا استفاده ابزاری از دین در سالهای پس از انقلاب ، توانسته است عده بسیار زیادی از افراد سنتی و متدین و کم سواد جامعه را که تنها ورودی اطلاعات آنها صدا و سیما و اخبار دهان به دهان است ، به دام جمهوری اسلامی بیاندازد! اما همین افراد به دلیل حضور در بطن جامعه ، از افکار عمومی و واکنش مردم آگاه هستند و حاضر نیستند به بهای شنیدن بد و بیراه از مردم کوچه و گذر دست به چنین اقدامات سخیفی بزنند!!
ملایان که همیشه خاندان پهلوی را به حیف و میل اموال عمومی متهم می کردند و برگزاری جشن دوهزاروپانصد ساله و هزینه های مصرف شده در آن را منشاء فقر و بدبختی ایرانیان می دانستند ، اینک خود هر ساله با برگزاری جشن های انقلاب و دعوت از عده ایی بی سرو پا همچون خودشان از کشورهای عقب افتاده که تنها به امید شکم چرانی و دریافت هدایا از مقامات ایرانی ، به ایران حمله ور می شوند ، هزینه های بسیار سرسام آوری را به کشور و مردم در بند آن تحمیل می کنند ، حال آنکه شاه تنها یکبار و آنهم با دعوت از سران درجه اول تمامی کشورهای صاحب نام و استفاده کاملا هوشمندانه از پوشش خبری این واقعه توسط خبرگزاری های مهم ، توانست ایران و تمدن کهن آنرا به جهانیان بشناساند و قطعا پس از این واقعه با هجوم گردشگران خارجی نه تنها کلیه هزینه های مصرف شده به خزانه کشور برگشت خورد ، که خود عاملی شد بر افزایش درآمد ملی از طریق توسعه صنعت توریسم.
قطعا حکومتی که بنیانگذار آن اقتصاد را متعلق به " خر" می داند ، شعور و درک کافی از آنچه که در کشورهای دیگر به نام توسعه و رفاه و گسترش فضای ارتباطات در جریان است ، ندارد! و هنوز افکار حاکمان آن حول محور رساله و عقاید 1400 سال قبل در گردش است  و می اندیشد هنوز می توان دنیا را با نشان دادن چند سکانس از فیلم های ساختگی و مونتاژ شده ، فریب داد و به دنیا گفت که مردم ایران هنوز از انقلابی که معلوم نیست منشاء واقعی آن کجا بوده رضایت کامل دارند!
در حالیکه کشور و مردم نگون بخت ما ، در زیر فشارهای رو به گسترش ناشی از تحریم هایی که خامنه ایی منشاء آن بوده است روز به روز خمیده تر می شوند، حداقل غیرت و شرف ایجاب می کرد که امسال هزینه های مربوط به این جشن ها را صرفه جویی کنند تا به مصارف مهمتری اختصاص یابد در حالیکه بی تردید این ابلهان برای اینکه به خارجی ها نشان دهند تحریم ها هیچ اثری بر روی آنها نداشته ، میزان هزینه های امسال را بیشتر از سالهای قبل در نظر گرفته اند تا بخیال خود به آمریکا دهن کجی کنند!! منابع مالی این جشن ها هم کاملا مشخص است! جیب مبارک ملت! احمدی نژاد با اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی به راحتی از عهده هر گونه مخارجی بر خواهد آمد ، حتی فرستادن میمون به فضا!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر