Translate

۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

آزادی سعید مرتضوی ، اجرای عدالت یا ترس از احمدی نژاد!؟


خبر کوتاه آزادی سعید مرتضوی به سرعت در تمام خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی بازتاب یافت همانطور که دستگیری او به سرعت منتشر شد.
سعید مرتضوی بعنوان یکی از ارکان سرکوب جمهوری اسلامی حداقل در یک دهه گذشته همیشه تیتر یک خبر ها بوده و موافقان و مخالفان حکومت اخبار مربوط به او را دنبال می کنند. نماینده ایی در گفتگو با مسیح علینژاد عدم برخورد با او را در جریان ماجرای کهریزک این طور توجیه می کند که اگر با او بخاطر دفاع از نظام و سرکوب مخالفان برخورد شود در آینده هیچ کس حاضر نخواهد شد برای نظام فداکاری کند!
همانطور که احمدی نژاد به درستی گفت قوه قضاییه در حال حاضر سازمان ویژه خانوادگی است و دستگیری سعید مرتضوی صرفا بخاطر بی آبرو شدن روسای دو قوه جمهوری اسلامی است که هر دو از نزدیکان رهبر حکومت اسلامی هستند و هر دو به فساد متهم. حکومتی که روسای دو قوه مهم آن در انواع تخلفات مالی و اقتصادی و ... نقش واسطه و کار چاق کن را داشته باشند دیگر وای به حال سایر مدیرانش.
احمدی نژاد تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری هر کارتی که در دست داشته باشد رو خواهد کرد و هیچ واهمه ایی هم از این موضوع ندارد. او به درستی دریافته که او را به قربانگاه خواهند برد و تمام مشکلات حداقل 8 سال گذشته را به حساب او و تمیش خواهند نوشت! او دیگر هیچ راه پیش و پسی ندارد! در 8 سال گذشته به اتکاء خامنه ایی و اصول گرایان به حدی در داخل و خارج برای خودش دشمن ساخته که همگی به خونش تشنه اند! بنابر این حالا که غرق می شود چرا دیگران را با خود پایین نکشد. ترس از این موضوع چنان مقامات را به لرزه انداخته که تهدید او قبل از سفر مصر جواب داد و برای به دست آوردن دلش ؛ قبل از بازگشت او ؛ رفیق دیرینه اش را آزاد کردند بطوری که حتی به او تفهیم اتهام هم نشده است و اصلا معلوم نیست به چه منظور دستگیر و به چه دلیل آزاد شد! احمدی نژاد که از مصر برگردد اتفاقات زیادی خواهد افتاد چون اتهامات زیادی را متوجه او کرده اند! از هزینه کردن بودجه شهرداری برای تبلیغات ریاست جمهوری تا دزدی های دیگر! احمدی نژاد برگردد دودمان خامنه ایی را به باد خواهد داد چه بسا این بار اسناد کثافت کاری های خانواده او و چه بسا مجتبی را رو کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر