Translate

۱۳۹۲ مرداد ۲۴, پنجشنبه

مدال طلای وقاحت نصیب چه کسی می شد اگر...

اگر برای وقاحت و بی شرمی هم مسابقات جهانی برگزار می شد ، حتما سکوهای اول تا سوم نصیب مقامات حکومت اسلامی می شد!
سیطره جهل و نادانی بر کشورما چنان وسیع و همه گیر شده است که مقامات حکومت اسلامی در استفاده از فضای ایجاد شده تمامی توان و همت خود را مصروف داشته اند.
انتخابات سال 88 یک نقطه کاملا تاریک در کارنامه جمهوری اسلامی است. علاوه بر تقلب گسترده در این انتخابات ، مردم بی گناهی که برای احقاق حقوق خود ؛ و یا حداقل گرفتن جوابی برای سوالات خود ؛ به خیابانها آمده بودند ، توسط عوامل سرکوب حکومت اسلامی به خاک و خون کشیده شدند و یا در شکنجه گاهها رژیم تحت وحشیانه ترین شکنجه ها قرار گرفتند و یا بسیاری مجبور به ترک وطن شدند ، علی رغم این هم ظلم ، نه تنها حکومت اسلامی پاسخ سوالات مردم را نداده ، امروز مدعی نیز شده است و با به سرکردن نقاب بی گناهی معترضان را به عذرخواهی فرا می خواند.
در آخرین اظهارات مقامات حکومت اسلامی می توان به سخنان رهبر این حکومت اشاره کرد که روز یک شنبه ششم مرداد ماه در دیدار با دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اظهار کرده است: «چرا و به چه دليل مدعيان تقلب در انتخابات ۸۸ برای مواجهه با مسئله، به خيابانها اردوکشی کردند!؟»
رهبر جمهوری اسلامی اضافه کرده است:«بارها و بارها اين سوال را نه در مجامع عمومی بلکه به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد مطرح کرده ايم پس چرا جواب نمی دهند، چرا عذرخواهی نمی کنند؟»
وی همچنين گفته است:«در جلسات خصوصی می گويند تقلبی رخ نداده بود، پس به چه علت کشور را دچار آن ضايعات کرديد و به لبه پرتگاه برديد؟»
خامنه ای گفت: «می دانيد اگر در فتنه ۸۸ خدا کمک نمی کرد و گروههای مردمی به جان هم می افتادند کشور به چه روز و روزگاری می افتاد؟ که البته خداوند نگذاشت و ملت هم بصيرت به خرج دادند.»
مردم را کشتند و شکنجه کردند و زندانی کردند و حالا که با جادوگری هاشمی و خاتمی جان دوباره گرفته اند طلب کار مردم هم شده اند.
به نظرم مدال طلایی وقاحت را باید به رهبر حکومت اسلامی داد و مدال نقره هم برازنده هاشمی است و مدال برنز هم به خاتمی می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر