Translate

۱۳۹۲ شهریور ۳, یکشنبه

مفاسد بازجویان و شکنجه گران خامنه ایی


برخوردهای خودسرانه و مطابق سلیقه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی چیز جدیدی نیست! استفاده از ادبیات و الفاظ خاص که ویژه ذوب شدگان ولایت است و نمونه های آنرا می توان در برخورد " سعید تاجیک" با فائزه هاشمی و یا فیلم های منتشر شده از بازجویان و سربازان گمنام امام زمان به راحتی دید.
حکومتی که مدعی بود ساواک و نیروهای امنیتی شاه از انواع وسایل و روشهای غیرانسانی در باز جویی ها استفاده می کنند ، اینک خود به نمونه ایی بی نظیر در سطح دنیا تبدیل شده اند که روی کا گ ب و شکنجه گران چینی و کره شمالی را سفید کرده اند.
فیلم های منتشر شده از اعترافات زندانیان سیاسی بویژه معترضان به نتیجه انتخابات 88 ، همگی از قساوت و شقاوت بیش اندازه افرادی حکایت دارد که برای حفظ موقعیت کاری و مالی خود حاضر به هر گونه جنایتی هستند.
تجاوز به حقوق اولیه مردم که حتی در قانون اساسی عقب مانده رژیم جمهوری اسلامی نیز به آن اشاره شده است ، به یک فعالیت روزمره و طبیعی نیروهای خادم جمهوری اسلامی بدل گشته است ، تجاوز گسترده به زنان و دختران و حتی مردان و پسران یک امر کاملا عادی در بازجویی هاست که با چشم پوشی مقامات و حتی چراغ سبز آنها رو به گسترش است. در این میان قربانیان نیز در بیشتر مواقع از افشاء این گونه تعرض ها خودداری می کنند.
البته نباید فراموش کنیم که تجاوز و تحقیر نباید حتما جسمی باشد! حتی تهدید به تجاوز جنسی افرادی که توانایی دفاع از خود ندارند به مثابه عمل به آن است و این موردی است که حتی سربازان مشمول و عادی نیروهای انتظامی به راحتی نسبت به استفاده از آن اقدام می کنند!
حمایت از افراد متجاوز و شکنجه گر و عدم افشاء و پیگیری جنایات آنها موجب شده است که ماموران با فراغ بال و راحتی کامل به این گونه اقدامات شنیع مبادرت ورزند و هیچ گونه واهمه ایی از تعقیب و پیگیری قضایی نداشته باشند. روح الله حسینیان ، قاضی سعید مرتضوی ، سعید تاجیک ، حسین شریعتمداری ، سعید امامی ، شکنجه گران ستار بهشتی و حتی سربازان مشمول در نیروهای انتظامی و امنیتی ، تحت امر رهبر مسلمین جهان می توانند مطمئن باشند تا زمانی که خامنه ایی و حکومت اسلامی برقرار است ، امنیت و ارتقاء شغلی آنها تضمین شده است و خامنه ایی نیز می داند تا زمانی که این افراد مطمئن باشند جنایات آنها توسط مقامات سرپوش گذاشته می شود حاضر به اجرای پست ترین و مخوفترین شکنجه ها به نفع حکومت اسلامی اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر