Translate

۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

روحانی ، قبای صدارت را صله جنتی نمودند!

علی جنتی تاييد کرده که معرفی‌اش به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آينده توسط حسن روحانی، ریيس جمهوری منتخب، به مجلس «قطعی» شده است.
آقای جنتی پسر احمد جنتی، دبير شورای نگهبان و يکی از امامان جمعه تهران است.
علی جنتی در هر سه دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد، دارای مسئوليت‌هايی در وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور و وزارت امور خارجه بود.
چند روز پیش  روزنامه شرق با انتشار گفت‌وگویی با عباسعلی کدخدایی، از قول سخنگوی شورای نگهبان نوشته بود: «تأیید صلاحیت حسن روحانی و محمدرضا عارف با وساطت احمد جنتی انجام شده است».
به این ترتیب حسن روحانی رییس جمهور محبوب و 18 میلیونی مردم ، برای ابراز ارادت و جبران زحمات آقای احمد جنتی قبای صدارت را به فرزند خلف ایشان صله داده اند!
هر چند اتخاذ چنین تصمیماتی از سوی روحانی برای راضی نگهداشتن تمامی جناحهای حاکم بر کشور بویژه اصولگرایان دور از انتظار نبود و نیست ، اما گرفتن ژست ایجاد تغییر در کشور از سوی روحانی کاملا خنده دار است.
معلوم نیست که روحانی با این وزراء کدام تغییر مثبت در کشور را ایجاد خواهد کرد. پسر احمد جنتی ظاهرا سر جهاز تمام کابینه هاست و همانطور که می بینیم ایشان در دولت های هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد هم مسئولیت داشته و اینک کاملا ارتقاء مقام یافته و به وزارت انتخاب شده است!
با چنین پیشرفتی که جنتی در پیش گرفته است احتمالا رییس جمهور آینده و منتسب به رهبری خود او خواهد بود تا هم خیال رهبر و هم خیال پدر ایشان از بابت قوه مجریه کاملا راحت شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر