Translate

۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

بفرمایید شام سیاسی!!



باز رفتیم سراغ 4 نفری که تا به حال همدیگه رو ندیدن و نمی شناسن تا این دست پخت قشنگ ها برای هم غذا درست کنند و نظر بدن تا یکی شون بعنوان برنده انتخاب شن! هم خرابکاری هست و هم فحش و کتک کاری و گاهی هم دوستی و رفاقت! برنده هم یه جایزه خوب گیرش میاد.
دست پخت قشنگ های این هفته: سید علی خامنه ایی ، اکبر هاشمی رفسنجانی ، حسین باراک اوباما و امت همیشه در صحنه!
·       شب اول: منزل سید علی خامنه ایی
بریم یه نگاه به منو سید علی بندازیم: پیش غذا " سوپ بصیرت " غذای اصلی " آبگوشت ولایتمداری" دسر قیماق " التزام عملی به آقا" می بینید که منو کاملا سنتی و اصیله!!
و اما نظرات:
-         اکبر: پیش غذا که اصلا خوب نبود و سر دلم گیر کرد! غذای اصلی هم بیش از حد چرب و نه پخته بود. من اصلا غذای چرب نمی تونم بخورم! در مورد دسر هم چون پیش غذا سر دلم مونده بود نتونستم هضم کنم و امت همیشه در صحنه که حواسش نبود همه رو تو ظرف اون بالا آوردم! و اون هم همش رو با اشتها خورد! فکر کنم این امت همیشه در صحنه از غذاهای هضم شده بیشتر خوشش میاد. پذیرایی هم که افتضاح بود! سید علی هی میرفت و تو اتاق با یکی حرف میزد! ولی وقتی ما رفتیم ببینیم چه خبره کسی رو ندیدیم! احتمالا داشت از یکی کمک می گرفت!! در هر صورت من به این منو امتیاز صفر میدم! ولی انصافا استاد خراب کردن شب آدمه! حسابی ... تو شبمون!!
-         باراک اوباما: اصلا خوشم نیومد! مخصوصا از پذیراییش کاملا عقب افتاده و بی ادبانه بود و بی شرمانه! من تا حالا مهمونی این ریختی ندیده بودم! من رو اکبر گرفته بود به حرف ، تا اومد چیزی بخورم دیدم همه چی رو جمع کرده رفته! بخاطر همین امتیاز صفر می دم! سید علی از دستم ناراحت نشو ولی بهتره یه کم آداب و معاشرت یاد بگیری!
-         امت همیشه در صحنه" در حالیکه به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شده بود" گفت: واقعا از همه نظر عالی بود! دستشون درد نکنه سنگ تموم گذاشته بودند! غذاها خیلی خوشمزه بود و من تا حالا چنین دست پختی ندیده بودم! یکی از اون یکی خوشمزه تر! پذیرایی هم بی نظیر بود البته زیاد میرفت تو اتاق وقتی ازش دلیلش رو پرسیدم گفت با آقا جلسه دارم! واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم خونه کاملا نورانی و معنوی شده بود! از اکبر آقا هم تشکر می کنم ، فکر کنم چون فهمیده بود من از غذاها خوشم اومده بدون این که تو روم بیاره دسرش رو ریخته بود واسه من! واقعا خیلی آدمهای خوبی هستند این جمع ما! خوشحالم که تو این جمع هستم! من با دیدن این همه هنر دیگه هیچ ادعایی ندارم! حیف که نمی تونم امتیاز 100 بدم و بخاطر همین 10 رو به ایشون میدم و میگم سید علی دوست دارم.

·       شب دوم منزل اکبر رفسنجانی
بریم یه نگاه به منو اکبر بندازیم: پیش غذا " سوپ بال کوسه " غذای اصلی " فیله کباب کوسه" دسر " دنبلان کوسه"
و اما نظرات:
-         سید علی :من که لب به غذاهای این مردک الدنگ نزدم! واقعا در عجبم که این مرتیکه نمی دونه ما گوشت حرام نمی خوریم! امشب بخاطر همین دست پخت احمقانه اش بهش امتیاز صفر می دم! در ضمن از همین جا بهش می گم خر خودتی کوسه دنبلانش کجا بود! اگه کوسه دنبلان داشت که بهش می گفتن نهنگ!
-         باراک اوباما: واقعا از این پذیرایی شگفت زده شدم! آقا خب مگه مجبوری وقتی آشپزی بلد نیستی کلاس بذاری و غذای عجیب و غریب درست کنی! مگه مجبوری بیای مسابقه بدی و آبروی خودت رو ببری! همه لوازم آشپزی و پذیرایی کثیف و آلوده بود! دستمالها همه لکه دار کارد و چنگال کثیف! غذاهایی که پارسال عید خورده بودند لای چنگالها مونده بود و تمیز نکرده بودند! سرویس هم که افتضاح بود! برای سوپ واسه من چنگال گذاشته بود! واسه فیله کوسه هم بجای چاقو و چنگال قاشق گذاشته بود! دسر هم خیلی بدمزه بود در ضمن توش هم یه موی سفید پیدا کردم! البته هر چی اکبر رو نگاه کردم دیدم مو نداره! احتمالا سید علی عمدا از موی ریشش انداخته بود تو دسر تا من نتونم بخورم! امشب امتیاز اکبر صفره یعنی شرمنده ام که امتیاز کمتر نمی تونم بهش بدم!
-         امت همیشه در صحنه "روی برانکارد اورژانس به دلیل افتادن فشار خون" گفت: واقعا دست اکبر آقا درد نکنه! امشب ترکونده بود! غذاها واسه من کاملا جدید بودند! بیشتر از همه چیز از دسر لذت بردم! اما نمی دونم چرا موقع خوردن دسرسید علی به من چپ چپ نگاه می کرد! شاید من این طور فکر کردم! امتیاز اکبر جون هم 10
قربونت برم اکبر که همیشه دنبال ایده های جدیدی!

·       شب سوم منزل باراک اوباما
بریم یه نگاه به منو باراک بندازیم: پیش غذا "جگر غاز سرخ شده در شراب حقوق بشر" غذای اصلی "بوقلمون اتمی"  دسر " آب هویج با دموکراسی"
و اما نظرات:
-         سید علی : این باراک نمی دونم ما رو چی فرض کرده یه مشت آت و اشغال حروم رو قاطی کرده و گذاشته جلو آدم! من که لب نزدم هر چی پخته بود رو ریختم پای اون گلدون که تو خونه اش بود بیچاره درخته در دم خشک شد! اگه بخاطر برنامه شما نبود یه مشت محکم تو دهنش میزدم اما حیف که دستم بسته است! امتیاز صفر
-         اکبر: غذاها به موقع سرو نشدند و از دهن افتاده بودند! نمی شد لب زد همه ماسیده بودند. آب هویج دموکراسی رو که مزه کردم داشتم بالا می آوردم اما دیدم امت همیشه صحنه دیگه پیش من نیست و پیش سید علی نشسته بخاطر همین جلو خودم رو گرفتم! من به باراک امتیاز صفر می دم و می گم باراک خاک بر سرت با این برنامه ریزیت!
-         امت همیشه در صحنه "پس از خروج از آی سی یو و احیاء قلبی" گفت: این سه شب جزء بهترین شبهای زندگی من بودند و نمی دونم چطور از این دوستای عزیزم که با هاشون آشنا شدم تشکر کنم! امیدوارم فردا شب بتونم میزبان خوبی باشم و از شرمندگی شون در بیام! البته باید بگم که باراک اینقدر مشغول پذیرایی از سید علی و اکبر بود که یادش رفت اصلا به من غذا بده و اصلا من رو نمی دید!! اما من درکش می کنم سر آدم که خیلی مشغول بشه اینطوره! ولی من بخاطر اینکه آخر مهمونی جلو همه گفت از من حمایت می کنه بهش امتیاز 10 می دم!

·       شب آخر منزل امت همیشه در صحنه
 متاسفانه به دلیل فوت امت همیشه در صحنه مسابقه ناقص ماند و شرکت کنندگان جایزه را برداشته و بین خودشان تقسیم کردند!

۱ نظر:

  1. ملت محترم ایران ای کسانیکه سایت دارد و وبلاگ من بلد نیستم سایت بزنم لطفآ کسانیکه وارد هستند ستونی بر پا کنند با نام :
    """ جاکش پس چی شد ؟؟ """
    این ستون برای احمدی نژاد هست و رهبرش علی یک دست و در ان وعده های آبکی این دو موجود کثیف پیگیری شود .
    اولین سوال :
    مگه نگفتی دریا خزر را به خلیج فارس وصل میکنی ؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    مگه نگفتی پول نفت را بر سفره میاوری ؟؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    گفتی راه آهن شیراز به اصفهان افتتاح شد ؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    و،،،،،،،،

    پاسخحذف