Translate

۱۳۹۲ شهریور ۱۷, یکشنبه

متن کامل استعفا نامه شیطان!!


"محضر خداوند متعال"
آفریدگار تمامی عوالم و جهان ها
با سلام و احترام
همانطور که مستحضر هستید ، اینجانب شیطان رجیم پس از مخالفت با خلق انسان که به دستان توانای شما صورت گرفت اقدام به فتنه گری نموده و توسط نیروهای مخلص شما شناسایی و از بهشت اخراج شدم. از آنجا که توانایی های بنده بر شما پوشیده نبود طبق یک توافقنامه جدید مقرر گردید بنده این مخلق آزمایشی شما را در معرض انواع و اقسام هواهای نفسانی و غیر نفسانی و پلید و زشت قرار دهم تا جناب عالی به نقاط ضعف این موجود دو پا که بسیار بر خداترس بودن ایشان تاکید داشتید پی ببرید. متاسفم که با کمال شرمندگی عرض کنم که این موجود احمق در ابتدایی ترین شوخی که با او کردم به سادگی گول خورد و از درخت ممنوعه سیبی را کند و خورد در حالیکه من اصلا هنوز نقشه ایی برای این منظور بطور کامل در نظر نداشتم. شاید باور نفرمایید اما حماقت این بشر برای خود من بسیار عجیب تر از آنچه که حضرت عالی می اندیشید بوده و هست!  
به روشنی به یاددارم که هنوز خنده من از این رفتار آدم ادامه داشت که این موضوع عصبانیت شما را سبب شد و اقدام به اخراج این موجود ناسپاس از بهشت کردید! بعد از فروکش شدن خشم مبارک چون ملاحظه فرمودید که دیگر در بهشت کسی باقی نمانده است! مقرر فرمودید که گاه و بیگاه عده ایی تحت عنوان پیامبر برای آشتی شما با او به منطقه ایی به نام خاورمیانه اعزام و او را تحت آموزش انسان بودن قرار دهند که متاسفانه دلگیری او از شما که چرا او را بخاطر خوردن یک سیب بی ارزش از بهشت بیرون کردید مانع کار پیامبران می شد که البته طبق همان توافق صورت گرفته بنده و همکارانم نیز بی کار ننشسته و از هدایت او توسط پیامبران اعزامی شما ممانعت به عمل می آوردیم ، اما لازم است به عنوان یک موجود صادق که هیچ کم و کاستی را در حین انجام وظیفه برنمی تابد ، اعتراف کنم در خیلی از مواقع حتی قبل از ورود ما و عوامل مان به محل خود آدمی تمام کارها را انجام می داد و نیازی به گول زدن او نبود!!
اگر باز خاطر مبارک باشد بخاطر جلوگیری از گسستگی عمل و آزمون خطاهای متعدد ، مرکز مجادله خود را از تمامی میلیاردها کهکشان و میلیاردها میلیاردها ستاره و ... تنها برروی بخش کوچکی از کره خاکی متمرکز کردیم که آنرا در حال حاضر خاورمیانه می نامند!
طبق همان معاهده 700 هزار سال پیش که باهم داشتیم قرار شد که شما کلیه تلاش و تمرکز خود را بر روی آدم کردن این موجود ناسپاس و نالایق مبذول فرمایید و بنده کمترین هم ، با دارا بودن ابتکار عمل در طراحی و ساخت انواع زشتی ها و پلیدها ؛ که خودم نیز به درستی نمی دانم چرا این موجود دوپا بسیار به آن علاقه نشان می دهد ؛ مانع به سرانجام رسیدن فعالیت شما شوم.
متاسفم که بگویم بنده با صرف کمترین هزینه ، تعداد بیشتری از این موجود را جذب فعالیت های خود نمودم ، حال آنکه جناب عالی با برخورداری از منابع مالی و فنی بیشتر، تنها تعداد اندکی از این موجود را توانسته اید دوباره به بهشت وارد فرمایید! آنهم با دادن پیشنهادات وسوسه انگیزی از قبیل شراب و زن و غذا و... مجانی و تمام نشدنی!!
جبهه نبرد ما در خاورمیانه به شکلی است که در نهایت یا باید توسط بنده و عواملم به لجن زاری متعفن بدل گردد و یا اینکه توسط نیروهای مخلص و وفادار شما که کلیه اصول و احکام ارسالی از جانب شما را رعایت می کنند به بخشی همچون بهشت عدن!
اما به ظاهر حضرت عالی ، معاهده فی ما بین را نقض فرموده و جبهه ایی در پشت سر بنده با دارا بودن امکانات مالی و فکری فراوان باز کرده اید! گزارشات همرزمان من اشاره به گروهی دارد که در طی سی و اندی سال گذشته در نقطه ای خارج از قلمرو تحت جنگ ما با عنوان " نشانه های خدا"  خباثت و زشتی و پلیدی را به حدی گسترش داده اند که اینک من پس از این مدت خدمت صادقانه ، خود را موجودی معصوم و روشهای خود را روشهایی کودکانه می یابم!
بر همین اساس و برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خدشه در کارنامه خدمات درخشان خود و همکارانم ، ضمن عذرخواهی و اعتراف به بی کفایتی خود ، بطور یکجانبه قرار داد فی مابین را لغو و از رهبری گروههای زشتی و سیاهی و پلیدی استعفاء داده و مسئولیت سنگین این بار را بر دوش همان " نشانه های خدا" قرار می دهم تا ایشان با روشهای نوین و ابتکاری خود که بنده در طی این 700 هزارسال ، حتی در خواب هم نمی توانستم ببینم بر شدت انحراف مردم از رسیدن به بهشت موعود شما ، بیفزایند! لازم به ذکر است که همکاران بنده گزارش داده اند که این گروه منطقه درگیری را از محدوده مورد توافق به کلیه مناطق کره خاکی گسترش داده اند و باز توجه شما را به این نکته مبذول می دارم که ایشان قصد دارند در آینده ایی نه چندان دور منطقه مورد مناقشه را به فضای بین کرات و کهکشانها نیز گسترش دهند زیرا یکی از سربازان گمنام بنده ، میمونی با افکار ماوراء شیطانی سوار بر وسیله ایی که موجودات دو پا آنرا موشک می نامند در فاصله 120 کیلومتری زمین مشاهده کرده است.
از این که با قبول استعفاء بنده ، اینجانب را رو سپید و امیدوار به عف الهی می دانید سپاسگزارم.
شیطان رجیم سابق ( رو سپید امروز) 

۱ نظر:

  1. خیلی جالب بود. مردم از خنده. واقعن که عین واقعیته. بیچاره شیطان بدنام شده و گرنه بنده خدا بی گناهه در مقایسه با این آیات خدا.

    پاسخحذف