Translate

۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

عید پاک مبارک



تقدیم به عزیزانم " کشیش سارا " و " کشیش مسعود " و تمامی خادمان کلیسای نجات و تمام نجات یافتگان عالم.
دیر زمانی بود که در تاریکی و ظلمت زندگی می کردم و تاریکی را نور و نور را تاریکی می دانستم! به دنبال کلامی بودم تا آتشی  بر دل یخ زده ام بزند و زندگیم را گرمایی چند ببخشد ، ناگاه کسی در گوشم به نجوا گفت: " در ازل ، پیش از آنکه چیزی پدید آید ، کلمه بود و نزد خدا بود. او همواره زنده بود ، . خود او خداست. هر چه هست ، بوسیله او آفریده شده و چیزی نیست که آن را نیافریده باشد. زندگی جاوید در اوست و این زندگی به تمام مردم نور می بخشد. او همان نوری است که در تاریکی می درخشد و تاریکی هرگز نمی تواند آن را خاموش کند."
کلام در جانم نشست و شنیدم کسی می گفت: " کلام تو برای پاهای من چراغ و برای راه من نور است." اما راه من کدام بود؟! کلمه گفت: " من راه راستی و حیات هستم. هیچ کس نزد پدر جز به وسیله من نمی آید " شکر که راهم را یافتم اما همه جا ظلمت بود و راه به سختی نمایان و چشم های من کور! کلمه باز گفت: " من نور عالم هستم ، کسی که مرا متابعت کند در ظلمت سالک نشود بلکه حیات را یابد. "  آه چه خوشبخت هستم که راه را با روشنایی تمام می بینم. کلمه با مصائب بی شمار بر صلیب شد و جان خویش را فدا نمود و باز از مردگان قیام کرد تا مصائب مرا تسکین دهد. او گفت: " من نان حیات هستم ، کسی که نزد من آید هرگز گرسنه نشود " و او باز فرمود: " هر که تشنه باشد نزد من آید و بنوشد" " هرکه از این آب بنوشد باز تشنه شود لیکن کسی که از آبی که من به او می دهم بنوشد ، هرگز تشنه نخواهد شد."
ای پدر آسمانی من ، تو را سپاس که یگانه پسر خود را فرستادی تا پایانی باشد بر گناه و مرگ من. مسیح همیشه زنده بود ، زنده خواهد بود تا راه و نور و نان و آب حیات ابدی من باشد.
عید پاک بر تمامی نجات یافتگان مبارک.

۱ نظر:

  1. سلام/ میشه لطفا یه دعوتنامه بالاترین برام بفرستید؟ ممنونتون میشم. darkhungah@yahoo.com

    پاسخحذف