Translate

۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

چرا خامنه ایی و مدعیان دفاع از ارزشهای امروز سکوت کرده اند؟!


آنانی که کشور را به هرج و مرج کشاندند و با شعار احقاق حقوق محرومان ، انقلاب کردند و پس از آن با راه اندازی جنگی هشت ساله ، هزاران جوان ایرانی را به کام مرگ فرستادند و صدها هزار نفر را مجروح و معلول کردند و مدعی دفاع از "ارزشهای دفاع مقدس" هستند و با انداختن چفیه بر دوش خود به عوام فریبی مشغول اند ، امروز دست در دست جانشینان صدام ، در مقابل ظلمهایی که به مجروحان جنگ می شود سکوت می کنند!
سالهاست که دیگر به شنیدن اخبار مربوط به استیصال مجروحان و جانبازان در تامین ابتدایی ترین هزینه های زندگی عادت کرده ایم! در حالیکه منابع مالی و ثروت کشور غارت شده و در اختیار لبنان و فلسطین و سوریه و ... قرار می گیرد ، کسانیکه که در اوج فداکاری از تمام داشته های خود گذشتند و در جبهه های جنگ زخم خوردند ، امروز با حقوق های 110 هزارتومانی باید به گذران زندگی و تامین درمان خود بپردازند(1).
زمانی که خونخواران و جنگ طلبان نیازمند خون جوانان پاک کشور بودند ، در شیپور جنگ می دمیدند و با سوء استفاده از اعتقادات مذهبی و وطن پرستی مردم ایران ، آنها را دم تیغ ماشین جنگی صدام می فرستادند و شهدا و مجروحان را چشم و چراغ انقلاب می خواندند! اما امروز منابع کشور و امکانات آنرا تنها در اختیار دسته ایی کوچک گذاشته اند که حاضرند در جنایات رژیم و خیانت به مردم با حاکمان سهیم شوند!
بسیاری از مجروحان و آسیب دیدگان جنگ در سرتاسر کشور در سکوت مدعیان دفاع از ارزشها در مشکلات خود می سوزند و می سازند و دم بر نمی آورند و زمانی که اخبار خودکشی های آنان ؛آنهم در سکوت محافل خبری رژیم ؛ تیتر می شود ، به اوج مظلومیت آنها می توانیم پی ببریم! حال آنکه اگر یک تروریست حزب الله و یا حماس در جنگ با اسراییل کشته شود ، فریاد وااسفای رژیم به هوا بر می خیزد که چه نشسته اید که مسلمانان بی دفاع را می کشند!!
امروز هیچ کدام از مدعیان جانشینی "مهدی" در مقابل ظلم های حکومت ، حتی به محرومان و نیازمندان فریاد دادخواهی سر نمی دهند و با سکوت خود ، در کنار دژخیمان رژیم به سرکوب مردم مظلوم مشغول اند! هفته گذشته بسیاری از کشاورزان مظلوم اصفهانی که تنها خواستار آب برای کشت و کار خود بودند به دستور رژیم نه تنها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، که بر روی آنها همانند دشمنان آتش گشودند! آنها همانهایی هستند که زمانی در جبهه ها مشغول جنگ با صدام بودند و یا فرزندان کشته شدگان همان دفاع مقدسی هستند که حاکمان مدعی حفظ ارزشهای آن هستند! دیروز صدام دشمن آنها بود امروز رژیم دجال آخوندی!
نکته ایی که در 34 سال گذشته بر همگان آشکار شده است این است که رژیم جمهوری اسلامی تنها جنایتکاران و آنانی که در مفاسد و خیانت به کشور و مردم با حاکمان هم سو هستند را در حلقه محدود خودی ها می داند و در این حلقه که روز به روز تنگ تر می شود جایی برای اکثریت مطلق ملت نیست!
امروز دشمن رژیم ، تمام انسانهایی هستند که در بی تفاوتی خامنه ایی و نوکرانش در آتش محرومیت و فقر می سوزند و حاضر نیستند برای بهره مندی از مادیات ، چوب حراج به شرافت و انسانیت خود بزنند و غلام حلقه به گوش خامنه ایی شوند!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر