Translate

۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

افزایش تنش و درگیری بین کره شمالی و آمریکا ، آرزوی خامنه ایی


تهدیدهای کره شمالی مبنی بر حمله به پایگاههای آمریکا و کره جنوبی هر چند نگرانی های وسیعی در سطح جهانی ایجاد کرده است اما در شرایط فعلی خاورمیانه بروز هر گونه درگیری و جنگ بین آمریکا و کره شمالی می تواند ضامن بقای جمهوری اسلامی و حکومت بشار اسد باشد.
کاهش تنش بین قدرتهای بزرگ خاورمیانه که در چند روز گذشته ؛ با برقراری مجدد روابط بین ترکیه و اسراییل با میانجگری آمریکا ؛ صورت گرفت و همچنین صلح بین کردهای مبارز پ ک ک و آنکارا ، موجی از نگرانی و واکنش ها بین مقامات جمهوری اسلامی را به همراه داشت که این نگرانی ها با افزایش تهدیدات کره شمالی کم کم به فرصت جدید برای آخوندهای حاکم تبدیل گردید!
انحراف آمریکا و ناتو از مسائل خاورمیانه و تمرکز بر کره شمالی می تواند به دور زدن تحریم های بین المللی و سرعت بخشیدن به برنامه های هسته ایی جمهوری اسلامی کمک شایانی نماید! علاوه بر آن درگیری نظامی احتمالی بین کره شمالی و ناتو در ماههای آینده تمرکز رسانه های غربی بر روی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را به حداقل ممکن می رساند و فرصت مناسبی است برای خامنه ایی که به دور از هر گونه غوغای رسانه ایی مهره مورد نظر خود را بر کرسی ریاست جمهوری بنشاند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر