Translate

۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

بیانیه مجاهدین انقلاب اسلامی و واقعیت های پنهانی که گفته نشد!


مجاهدین انقلاب اسلامی و سایر تشکل های سیاسی که بعد از دوم خرداد 76  خود را بعنوان اصلاح طلب در عرصه سیاسی ایران معرفی کردند ، رفتارهای دوگانه ایی در پیش گرفته و هرگز سعی نکرده اند بخاطر منافع سیاسی خود واقعیات پشت پرده سیاست ایران را کاملا بازگو کنند!
این رفتار را در عملکرد رهبر و اسوه این گروهها یعنی خاتمی نیز می توان به راحتی دید.این گروههای سیاسی مواضع خود را بر اساس منافع جناحی به کرات عوض می کنند! بعنوان مثال هر زمان که به قدرت می رسند طرفدار حاکمیت و ولایت فقیه و قانون اساسی هستند و هر زمان که تحت فشار قرار می گیرند مواضعی متضاد اتخاذ می کنند! خاتمی با داشتن پشتوانه 22 میلیون رای مردم به سبب انفعال ذاتی در مقابل رهبری و قدرت طلبان فرصت تاریخی برای اصلاح و بازسازی ایران را از دست داد و بخاطر منافع شخصی و جناحی حتی توانایی محافظت از رای مردم در انتخابات را نداشته و احمدی نژاد برای نخستین بار از صندوق وزارت کشوری خارج شد که ریاست آن بر عهده خاتمی بود! خاتمی حتی در سالهای بعد هم از اذعان به تقلب در انتخابات خودداری کرد و اعتراضات کروبی مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات از طرف تمامی جناح های حاکم به سخره گرفته شد! دلیل این امر هم واضح بود! امید واهی اصلاح طلبان وابسته به ولایت فقیه و از جمله خاتمی به پیروزی در انتخابات 88 ، که با یک ایده واهی می خواستند موسوی را پس از سالها کناره گیری از قدرت به صحنه برگردانده و در چهارچوب ولایت مطلقه فقیه منافع جناحی و حزبی خود را پیگیری کنند!
در آخرین بیانیه مجاهدین انقلاب اسلامی نیز می توان بارقه هایی از امید این گروههای سیاسی به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را دید! این گروه هنوز مشکل ایران را ولایت فقیه و قانون اساسی نمی داند و آرزو دارد با کنار رفتن خامنه ایی از قدرت و یا بازکردن فضای سیاسی به میزانی که این گروهها بتوانند در عرصه سیاسی کشور فعالیت کنند ، مشکلات را رفع کند ( در حالیکه عملا وقتی که در قدرت بودند و خامنه ایی هنوز به مطلق گرایی کامل نرسیده بود توان عرض اندام در مقابل زیاده خواهی های رهبر را نداشتند و صرفا به دنبال مدارا و رضایت خامنه ایی بودند، در مقابل عملکرد خوب مجلس ششم ؛ برای مهار خامنه ایی ؛ سکوت و بازی های پشت پرده خاتمی جهت رضایت مقام معظم رهبری به نابودی امیدها انجامید و در آخرین شاهکار این خود فروخته ولایت! می توان به شرکت ایشان در رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که از دماوند اقدام به شرکت در رای گیری نموده بود! علی رغم اینکه تمامی گروههای سیاسی وابسته به اصلاح طلبان انتخابات را تحریم کرده بودند!)
با دقت در محتوای این بیانیه و سایر بیانیه های گروههای اصلاح طلب می توان به روشنی دریافت که تز جمهوری اسلامی کاملا شکست خورده و برخی برای توجیه انقلاب در ایران (و اینکه چرا ایران را که در راه پیشرفت و اقتدار بود با تحریک و تشجیع مردم به شورش به کشوری مبدل کرده اند که حتی نمی توان آینده ایی در سالهای دور برایش متصور شد) و شاید توجیه رفتارهای بی مسئولانه خود می خواهند هنوز چنین وانمود کنند که انقلاب در ایران بسیار سودمند بوده و ولایت فقیه می تواند اگر درست اجرا شود کشور را سعادتمند کند! در حالیکه این ، مجددا یک بازی سیاسی احمقانه است که گروههای اصلاح طلب به امید جلب آرای مردم به راه انداخته اند و خامنه ایی هر زمان که نیاز به حضور این گروههای سیاسی جهت بقاء خود داشته باشد قطعا چراغ سبز را برایشان روشن و از حضورشان نهایت استفاده را خواهد برد! چرا که او نشان داده است در صورت نیاز و برای حفظ خود حاضر است نزدیکترین یاران خود را نیز قربانی کند که مصداق این امر رفسنجانی ، ناطق نوری ، نوری زاد و احمدی نژاد و ... است.
واقعیت این است، تا زمانی که گروههای سیاسی داخل نخواهند قبول کنند که مشکل اصلی کشور ولایت فقیه و حکومت آخوندی است ( جدایی کامل دین از سیاست) و سیاسیون خارج از کشور نیز نخواهند اتحاد برای نجات ایران را بر تز های فکری خود مقدم بدانند ؛ هیچ آینده ایی نمی توان برای نجات ایران و مردم در بند آن متصور شد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر